:)























پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال

خـــــــــعلی باحالــــــــــــــه


یه مقاله خوندم توش نوشته بود :
بعد از هر ۲۰ دقیقه کار با کامپیوتر،۲۰ ثانیه به یه جای دور نگاه کن !
از همینجا خدمت صاب مقاله سلام عرض میکنمو میگم :
آخه عزیز من !
من اگه میدونستم ۲۰ دقیقه دیگه کِی می‌شه ، که ۴ بار چاییم سرد نمیشد !



نظرات شما عزیزان:

من مجازی
ساعت0:17---18 تير 1392
وب قشنگی داری پر متن های جالبه

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
پاسخ:مر30 که به وبم سر زدی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم بازم ممنون


تارا
ساعت21:26---17 تير 1392
سلام خوشکلم دلت چرا خونه هان دوستداری باهم درارتباط باشیم هان چندسالته عزیزم وبلاگت خیلی عروسکیه بهت نمیخوره سن زیادی داشته باشی
سلام تارا جون مرسی که به وبلاگم اومدی خیلی ذوق زده ام کردی باید بگم که این اولین وبلاگم بود که درست کردم از اونجایی که زیاد ببینده نداشت دیگه بیخیالش شدم و طرحشو عوض نکردم شاید باتورت نشه من الان 15 سالمه این وبلاگو با دوستم که 10 سالش بود درست کردم تم وبمم سلیقه ی اونه واسه همینه که یکم عروسکیه خوشحال میشم باهات در ارتباط باشم عزیزم


elahe
ساعت12:58---17 تير 1392
kheili bahal bood

شقایق
ساعت11:05---17 تير 1392
وبت عالیه مرسی که سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 17 تير 1392برچسب:,ساعت 1:32 توسط روژینا| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com